EBITDA-resultatet for siste kvartal i fjor og første kvartal i år endte henholdsvis på 185,5 og 103,1 millioner euro, som betyr at selskapet kan se fram til en EBITDA-positiv drift neste år. Selskapet selv mener å kunne nå EBITDA -balanse i fjerde kvartal i år, ved hjelp av prisøkninger, reforhandlinger av kontrakter og diverse kostnadskutt.
Tiscali øker omsetningen med 15 prosent fra andre til tredje kvartal som stanset på 190,1 millioner euro, hvorav aksessinntekter utgjorde 212,7 millioner euro.
Kjernen i selskapet er 7,6 millioner aktive kunder som har benyttet selskapets tjenester de siste 30 dager, spredt rundt om i 15 europeiske land samt Sør-Afrika. Hovedtyngden har selskapet i de største europeiske markedene, Tyskland, Italia, Storbritannia og Frankrike. Den totale kundemassen inkluderer 14,5 millioner ulike brukere.
Tiscali har vært nevnt som ett av flere selskap som har vurdert å kjøpe seg opp i Scandinavia Online. Selskapet er representert i Norge.