Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonsørinnhold
Dødtid koster tid og penger. Slik gjør du videomøtene effektive
ResearchLab
Eirik Mikalsen i Synergi RF mener at lokalavisenes nettutgaver lenge har vært interessante for medierådgiverne, men at det har vært veldig tids- og kostnadskrevende å skulle forhandle med hvert kontor.
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonse
På trappene til internasjonal suksess
- Ved annonsering i de lokale nettavisene får vi i tillegg et økt behov for informasjon om blant annet demografiske data, noe den enkelte nettavis hittil har hatt lite ressurser til å gi oss. PrimeTime opererer som ett kontaktpunkt for flere nettaviser over hele Norge, og det gjør jobben vår mye enklere. Undersøkelsen som nå er gjort er et skritt i riktig retning for å fremskaffe og tilrettelegge den informasjon som trengs ved annonsering på Internett, sier Mikalsen i pressemeldingen.