RESULTATERFINANS

Vil gi bort kunnskapen

Et av verdens ledende Internett-konsulentselskap, MarchFirst, vil gi bort kunnskapen sin. Selskapet lanserte torsdag MarchFirst Observatory, som selskapet ønsker skal bli den ledende kunnskapskilden for den nye økonomiens spillere.

30. okt. 2000 - 00:15
- Grådighet og frykt er det som driver forretningsmenn og kvinner, sierThomas MetzPresident og Chief Operating Officer i MarchFirst til digitoday.no.

marchFIRST

MarchFirstMarchFirst Observatory
.

USweb/CKSWittman-Hart


- MarchFirst Observatory skal ved å gi brukerne velinformerte rapporter og dypgående industrianalyser muligheten til å ta godt funderte beslutninger innen Internett og e-business, sier Robert Bernard, toppsjef for MarchFirst, på presentasjonen av tjenesten torsdag.

Bernard sier at MarchFirst skal konsentrere seg om selskapene i gruppen Fortune 1000, de et tusen største bedriftene i verden. Disse selskapene, mener han, har store utfordringer, men minst like store muligheter i tiden som kommer.

- Man må begynne å se eksternt, ikke internt, sier Bernard som mener at nettets muligheter til å snu opp ned på hvordan man kommuniserer med sine leverandører krever at selskapene må bruke mer tid på å forstå sine kunders kunder for å lykkes.

Bernard sier at gjennom å jobbet med de store "blue chip" selskapene i lang tid, selskaper som har stått som drivere i økonomien, har det som i dag er MarchFirst opparbeidet seg mye kunnskap innen nettopp dette feltet.

- Dette vil vi gi tilbake, sier Bernard.

Les mer om:
Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
En tjeneste fra