Ulrika Westindigitoday.no
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonsørinnhold
Ser på å kunne forlenge livet til en PC til syv år
- Denne avtalen styrker vår tilstedeværelse på det norske markedet, sierThomas Bagn, ansvarlig for forretningsutvikling i AdLINK Norge i en pressemelding.
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonse
London åpner dørene for norske tech-bedrifter som vil vokse raskt
Morten Hofstad, administrerende direktør i WebAd, bekrefter overfor digitoday.no at samarbeidet med Yahoo! har opphørt i Norge. Men Hofstad sier at selskapet ennå har mange gode og interessante kunder. - Vi har satset mye på nisjekanaler, som flere Golf-nettsider, Femme.no og BarniMagen AS. |
Everydayauksjonstjenesten QXL
Tidligere har WebAd sagt opp kontrakten med en annen portal, MTG-eide Everyday, for så å få kontrakten på ny:
Everyday tilbake i MTG-familien
MTG klarer ikke annonsesalget på egen portal
MTG klarer ikke annonsesalget på egen portal