TV, video, kino, plater, radio, aviser, bøker, ukepresse og fagpresse. Norske og harde fakta om alle kanalene finner du på ett sted. MedieNorge (se peker i margen til høyre) driftes av Institutt for medievitenskap ved Universitetet i Bergen, for Statens medieforvaltning og Kulturdepartementet.
Og tiltaket er glimrende til tross for sin klare offline-profil. Prosjektet ble etablert før nettet ble et massemedium her på berget (1994), men det er ikke for sent for forskningsmiljøene å oppdatere seg på virkeligheten.
Kildene du kan hoppe bukk over ved å bruke MedieNorge, er Institutt for Journalistikk, Den norske Forleggerforening, Kommunale Kinematografers Landsforbund, ACNielsens Reklame-Statistikk, Statistisk Sentralbyrå, MMI, Norsk Gallup, NRK, TV2, Statens Medieforvaltning og Statens Filmtilsyn og mange flere.