- Dette er et konsept jeg tror vil øke ytterligere i verdi i tiden fremover. Jeg ser et klart potensial i å tilføre Storymaker et mer helhetlig tilbud innen IT-baserte løsninger, uttaler Per A. Boasson i en pressemelding.
Storymaker har utviklet "storytelling" til et kommunikasjonsverktøy. Storytelling erstatter i mange tilfeller vanlig produktargumentasjon og gir ifølge selskapet, en langt sterkere erindringseffekt. Byrået er det eneste som er registrert som spesialbyrå innen B2B her i landet.
- Som B2B-byrå er det klart at Internett og elektroniske media etter hvert blir vår viktigste arena. Men det er ikke et mål for oss å bli et internettselskap. Storymaker ønsker ikke å fokusere kun på én mediekanal. Likevel vil en markert person som Boasson gi oss en sterkere IT-profil, og den kompetansen han tilfører oss gir en etterlengtet styrke på IT-siden, kommenterer Per Bendik Dahl, som er daglig leder og største eier i Storymaker.