Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonsørinnhold
– Vi har vår egen ChatPwC som kjører lokalt. Vi deler derfor ingen informasjon ut av huset
ACNielsen Norge AS
Les ACNielsens tall for norsk
Internett-bruk hjemme: Fulle ungdommer mer pop enn porno
Sterk vekst for noen få nettsteder
Nordmenn er ivrige sex-surfere
Avslørt: Slik surfer nordmenn hjemme
hjemmeInternett-bruk hjemme: Fulle ungdommer mer pop enn porno
Sterk vekst for noen få nettsteder
Nordmenn er ivrige sex-surfere
Avslørt: Slik surfer nordmenn hjemme
Dermed er fremdeles store deler av brukermønsteret på det norske Internettet fremdeles ukjent. Jobbruken skiller seg trolig radikalt fra hjemmebruken - både på grunn av arbeidsoppgaver og på grunn av at de fleste har høyere båndbredde på jobb enn hjemme. MMI lovet allerede i juni i fjor å lansere jobb-målinger i oktober i fjor. |
digitoday.nonår
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonse
Store muligheter for norsk design i USA
Hjemmesurfing, februar 2001 | |
Nettsted | Antall unike brukere i tusen |
Sol.no Kvasir.no MSN.com Startsiden.no Microsoft.com Yahoo.com Online.no Passport.com (Microsoft) VG.no MSN.no Dagbladet TV2 Altavista.com Start.no Nettavisen NRK Lycos.com Napster-programmet Postbanken (nettbank) Aftenposten Bigbrother MSN Messenger Spray.no Everyday.com Fellesdata (nettbank) |
1162 1005 888 888 815 774 718 688 671 527 492 455 431 385 350 348 332 332 330 326 325 315 300 297 295 |