]Microsofts spørreundersøkelse blant Office-brukerne ble mer populær enn det selskapet forventet. Dette skyldes selvsagt at digi.no og andre nettsteder fortalte om tilbudet. Opprinnelig var det ment at kun et begrenset utvalg av Office-brukere skulle delta. Disse ble invitert via en e-post. Men i e-posten ble deltakerne også oppfordret til å fortelle om undersøkelsen til andre, slik at også disse kunne delta. Det Microsoft ikke forutså, var at også mediene mente at dette var en et tilbud leserne burde få del i.digi.no vet selvsagt ikke hvor mange av våre lesere som slapp igjennom før portene ble stengt, men etter det vi har forstått, var mulighetene tilstede i omtrent syv timer etter at vår artikkel ble publisert. De første meldingene om at Microsoft ikke ville ha med flere deltakere, fikk vi omtrent klokken 19 tirsdag kveld. I løpet av disse timene bør ganske mange ha greid å melde seg på.Det er selvsagt trist for alle de som ikke fikk være med, men vi skal være på utkikk etter liknende tilbud også i fremtiden, slik at de som ikke fikk ta del i dette tilbudet denne gangen, kanskje får sjansen neste gang.