Ulrika Westindigitoday.no
AdLink får dermed tilgang til omtrent 40 millioner sidevisninger fra norske brukere. Dette er visninger som forsvinner fra WebAd.
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonsørinnhold
Ikke kast bort tiden på dårlige løsninger for videomøter
- Denne avtalen styrker vår tilstedeværelse på det norske markedet, sierThomas Bagn, ansvarlig for forretningsutvikling i AdLINK Norge i en pressemelding.
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonse
London åpner dørene for norske tech-bedrifter som vil vokse raskt
Morten Hofstad, administrerende direktør i WebAd, bekrefter overfor digitoday.no at samarbeidet med Yahoo! har opphørt i Norge. Men Hofstad sier at selskapet ennå har mange gode og interessante kunder. - Vi har satset mye på nisjekanaler, som flere Golf-nettsider, Femme.no og BarniMagen AS. |
Everydayauksjonstjenesten QXL
Tidligere har WebAd sagt opp kontrakten med en annen portal, MTG-eide Everyday, for så å få kontrakten på ny:
Everyday tilbake i MTG-familien
MTG klarer ikke annonsesalget på egen portal
MTG klarer ikke annonsesalget på egen portal