BrandStory er et annonseprodukt, produsert etter gjeldende retningslinjer.

Retningslinjer for BrandStory

BrandStory er en markedsføringskanal for annonsører. Tanken bak annonseformatet er at firmaer med komplekse budskap skal få anledning til å gå i dybden på sine temaer, og ha mulighet til å få direkte feedback fra en relevant målgruppe.

Annonsørene er velkomne til å dele innsikt fra forskning og utvikling, refleksjoner rundt sin rolle i samfunnet og tanker om ledelse.

Produktreklame er ikke tillatt i dette formatet. Annonsører kan heller ikke bruke BrandStory som en kanal for tilsvar på journalistikk som utøves på redaksjonelle flater.

BRANDSTORY: Egenskapene din fremtidige skypartner bør ha
Innhold fra annonsør

Egenskapene din fremtidige skypartner bør ha

Trenden er åpenbar: Stadig flere bedrifter samarbeider med en skypartner (Cloud Managed Service Provider, MSP) for å bygge nye tjenester eller flytte IT-modellen sin til skyen.

For det er ikke lenger noen tvil om at skytjenester øker farten mot digital innovasjon, noe som gjør at “alle” i disse dager snakker om transformasjon.

Men alle gleder seg ikke til å begi seg ut på denne reisen, da den ofte innebærer at selskaper både må gjenoppfinne seg selv, og samtidig optimalisere eksisterende tjenester: En stor utfordring for de fleste selskaper. Det er fort gjort å falle bakpå når du prøver å navigere gjennom den stadig voksende funksjonalitets-jungelen i skyen, samtidig som du skal holde den daglige driften gående.

Derfor lønner det seg å ha en partner; for selv om en bedrift kan være fornøyd med sine interne ressurser, er det en mengde fordeler ved å bytte til en MSP som leverer ekspertkompetanse og tjenester for spesifikt å kunne veilede deg på reisen til skyen.

For at du skal kunne sikre deg en stødigst mulig partner, er det et par egenskaper en MSP bør bevise at de har, før du tar ditt endelige valg.

Dyptliggende teknisk kapasitet

En potensiell MSP skal ikke presentere deg for enhver ny funksjonalitet som lanseres; bare de funksjonene som de vet vil passe inn i deres tekniske miljø.

De vil dessuten ha omfattende førstehåndserfaring i å ta alle slags applikasjoner og teknologier raskt ut i drift.

MSP-teamet må ha dyptgående erfaring i å jobbe med forskjellige interessenter og tankesett; fra utviklere og produktteam til driftsansvarlige og toppledelsen, for å øke effekten og sørge for å oppnå målsetningene i din digitale strategi. Skypartnerens tekniske team vil legge til rette for kompetanseøkning på tvers av ditt selskap, slik at dere jobber smartere og mer effektivt, i tillegg til å holde de digitale plattformene i toppform.

Fullt fokus på effektivitet

Når cloud-applikasjoner og IT-infrastruktur stadig øker i kompleksitet, vil de også kreve at du har modernisert integrasjonsmulighetene dine, og administrerer dem smartere. En proaktiv MSP vil derfor sørge for å automatisere så mye som mulig av dette for å eliminere unødvendige timer, og dermed øke produktiviteten til teamene dine.

Tar sikkerheten med til skyen

Med et stadig økende trusselbilde fra sofistikerte hackere, skal en sikkerhetsbevisst MSP ha bred og solid erfaring fra både å etablere og vedlikeholde sikkerhetsprosedyrer. De burde også forsikre deg om at dine interne sikkerhetsprosesser følger med inn i skyen.

Ettersom moderne skytjenester tilfører radikalt nye byggesteiner, er det avgjørende at din MSP også kan hjelpe deg å forstå, så vel som å takle grunnleggende forskjellige sikkerhetstrusler som følger med forbedringer og innovasjon.

Som du sikkert forstår er det mange fasetter og områder som kan ha mye å si under utvelgelsen av en skypartner. Last ned vår guide, og vær sikker på at du velger rett.