BrandStory er et annonseprodukt, produsert etter gjeldende retningslinjer.

Retningslinjer for BrandStory

BrandStory er en markedsføringskanal for annonsører. Tanken bak annonseformatet er at firmaer med komplekse budskap skal få anledning til å gå i dybden på sine temaer, og ha mulighet til å få direkte feedback fra en relevant målgruppe.

Annonsørene er velkomne til å dele innsikt fra forskning og utvikling, refleksjoner rundt sin rolle i samfunnet og tanker om ledelse.

Produktreklame er ikke tillatt i dette formatet. Annonsører kan heller ikke bruke BrandStory som en kanal for tilsvar på journalistikk som utøves på redaksjonelle flater.

BRANDSTORY: Hvordan få til effektiv optimalisering og transformasjon av morgendagens IT-leveranse? Denne guiden kan hjelpe
Innhold fra annonsør

Hvordan få til effektiv optimalisering og transformasjon av morgendagens IT-leveranse? Denne guiden kan hjelpe

Fordelene med fleksibel IT-leveranse som gir deg en mer skalerbar virksomhet over tid:

  • Enklere å integrere ny teknologi i sin digitale strategi
  • En mer bærekraftig og skalerbar virksomhet
  • Enklere å tilpasse bedriften til endringer i markedet

I dagens stadig mer digitaliserte verden har alle organisasjoner - både store og små - enorme muligheter til å lykkes i sitt marked.

Last ned guiden her »

Med ny omveltende teknologi som skytjenester, AI (kunstig intelligens) eller ML (maskinlæring) og en mer fleksibel digital infrastruktur, er mulighetene uendelige.

Men hvordan kommer man dit?

I denne guiden går vi gjennom hvordan man kan oppnå optimalisering og digital transformasjon, som gir økt fleksibilitet i forretningen sin, og en bærekraftig og skalerbar virksomhet over tid.

I tillegg får man fire tips om hvilke fordeler man kan få med en smidig og fleksibel digital infrastruktur.

Last ned guiden her »