BrandStory er et annonseprodukt, produsert etter gjeldende retningslinjer.

Retningslinjer for BrandStory

BrandStory er en markedsføringskanal for annonsører. Tanken bak annonseformatet er at firmaer med komplekse budskap skal få anledning til å gå i dybden på sine temaer, og ha mulighet til å få direkte feedback fra en relevant målgruppe.

Annonsørene er velkomne til å dele innsikt fra forskning og utvikling, refleksjoner rundt sin rolle i samfunnet og tanker om ledelse.

Produktreklame er ikke tillatt i dette formatet. Annonsører kan heller ikke bruke BrandStory som en kanal for tilsvar på journalistikk som utøves på redaksjonelle flater.

Basefarms filosofi er basert på de tre grunnpilarene driftseffektivitet, forretningsfleksibilitet og konkurransefortrinn.
Basefarms filosofi er basert på de tre grunnpilarene driftseffektivitet, forretningsfleksibilitet og konkurransefortrinn.
Innhold fra annonsør

Kickstart arbeidet med digital strategi

Ta eierskap og gjør de riktige valgene for å komme på offensiven

Det er vanskeligere enn noensinne å velge riktig og forbli à jour på IT. Samtidig har det aldri har vært viktigere å se fremover enn for å kunne utnytte fordelene ved skyen, Big Data og AI (artificial intelligence).

Digital transformasjon er ingen døgnflue, men blant livets harde realiteter. Implementering av neste generasjons digitale plattform er avgjørende. Uten dette vil selskaper ikke nå markedet i tide, kunder vil finne alternativer, skaleringen av forretningsprosesser stopper opp og compliance-problemer vil uunngåelig oppstå. I sum blir konkurranseevnen og sluttresultatet negativt, det har mange bittert fått erfare.

Hvordan lage en bærekraftig digital strategi? »

Stopp opp et øyeblikk og tenk igjennom hvor dere ønsker å være. Hva bremser gjennomføringen av deres digitale strategi? Kanskje er virksomheten aktuelt og konkurransedyktig for øyeblikket, men hva sørger du for å opprettholde denne posisjonen?

Kom inn på riktig spor

Brorparten av ressursene til digitale transformasjonsprosjekter er bortkastet. Effekten av investeringene gir sjeldent konkret uttelling for sluttkundene. Digitale transformasjons-prosjekter kan lett bli forsinket, men hvordan unngår du at resultatet havner i søppelkassa? Hvordan unngår du fallgropene og kommer på riktig spor?

Etter mer enn 20 år i bransjen har Basefarm kompetansen du trenger innenfor skybruk, AI og Big Data. Vi løfter gjennomførings- og suksessraten. Gjennom en smidig, 360-graders tilnærming bidrar vi til utnyttelse av virksomhetens data til å skape bedre kundeopplevelser.

Denne videosnutten med Jan Aril Sigvartsen – Chief Evangelist i Basefarm – gir mer inspirasjon og innsikt rundt dette:

Tenke trygt utenfor boksen?

Uventede overraskelser er det siste dere ønsker når dere drar i gang digital transformasjon. Samtidig gjelder det å tenke utenfor boksen nå som alle virksomheter møter store teknologiforandringer som forutsetter bærekraftige forretningsmodeller for overlevelse.

Basefarm støtter virksomheter som vil noe med å skape varige verdier og med ønske til å bli markedsledende gjennom transformasjon ved alt fra reduksjon av totale eierskapskostnader via etablering av skalerbarhet til forbedring av forretningsprosesser og tjenester.

En kontinuerlig reise, ikke et reisemål

Basefarm ser aldri på kundens reise som et prosjekt, men som en vedvarende syklus eller fase. Vår filosofi er basert på de tre grunnpilarene driftseffektivitet, forretningsfleksibilitet og konkurransefortrinn. Vi skaper vekst gjennom innovativ bruk av skytjenester, AI og Big Data. Ved kutte ned tiden fra idé til lansering, kan vi styrke handlekraften til DevOps-teamet ditt og utfylle virksomhetens evne til å redusere risiko og finne riktig strategi for partnerskap. Vi stiller opp. Verdt å prøve?

I denne serien inngår tre artikler. De to andre viser hvordan du kan øke innovasjonstakt og inntjening gjennom nye inntektsstrømmer basert på smidige, fleksible samarbeid.

Hvordan lage en bærekraftig digital strategi? »