BrandStory er et annonseprodukt, produsert etter gjeldende retningslinjer.

Retningslinjer for BrandStory

BrandStory er en markedsføringskanal for annonsører. Tanken bak annonseformatet er at firmaer med komplekse budskap skal få anledning til å gå i dybden på sine temaer, og ha mulighet til å få direkte feedback fra en relevant målgruppe.

Annonsørene er velkomne til å dele innsikt fra forskning og utvikling, refleksjoner rundt sin rolle i samfunnet og tanker om ledelse.

Produktreklame er ikke tillatt i dette formatet. Annonsører kan heller ikke bruke BrandStory som en kanal for tilsvar på journalistikk som utøves på redaksjonelle flater.

BRANDSTORY: Jakter seniorkonsulenter for å støtte vekst
Innhold fra annonsør

Jakter seniorkonsulenter for å støtte vekst


Cognizant frykter ikke stopp i digitaliseringsprosjekter. Nå søker de erfarne konsulenter som ønsker å være med å videreutvikle den norske delen av virksomheten.

– Vi er trenger flere kloke hoder som kan hjelpe oss med å skape verdi for kundene våre, sier Lars Digerud, som er ansvarlig for rekruttering i Cognizant i Norden. 

Cognizant Norge teller rundt 500 ansatte. Digerud forteller at den norske organisasjonen fortsatt er under oppbygging, og planlegger ytterligere vekst.

– Vi er i en etableringsfase i det norske markedet. Seniorkonsulenter og løsningsarkitekter som begynner hos oss vil bli viktige når vi skal bygge vår merkevare videre, og vil sette sitt preg på prosjektene vi gjennomfører. 

Les mer om ledige stillinger i Cognizant og send inn søknad her

Treffer et gyllent oppstartstidspunkt

De som kommer med på laget nå treffer en svært spennende tid i Cognizant Norge. 

– Vi skal ta en posisjon som et av Norges store IT-konsulenthus, samtidig som vi skal markere oss som et viktig marked for Cognizant. Vi lover en dynamisk hverdag i en organisasjon i utvikling. Våre konsulenter jobber i mindre kundeteam lokalt, samtidig som man jobber i en internasjonalt etablert og solid virksomhet. Det er et spenningsfelt som gir unike muligheter for våre ansatte, sier Digerud.

 

Han forteller om et miljø hvor det er rom for vekst og læring, også for de som har lang fartstid i bransjen.

– Vi ønsker kandidater som tør å ta en sentral rolle. Vi trenger de som tar ansvar og bygger tillit til kundene. Fordi vi er i en oppstartsfase blir man sett og får muligheter raskere enn i andre tilsvarende organisasjoner, mener Digerud.

Sterk lokalt, samhandling globalt

Cognizant er et internasjonalt selskap som kjennetegnes av åpenhet, stå-på-vilje og engasjement. Man jobber i lokale team mot norske kunder, men vil alltid samarbeide med det globale nettverket i multikulturelle team.

– Man får reell internasjonal og multikulturell eksponering fra dag én, det er en naturlig del av hvordan selskapet jobber. Våre konsulenter må kunne stå støtt i møte med våre kunder, og samtidig navigere i et komplekst, men svært kompetent fagmiljø fra hele verden. Det krever en åpen innstilling og kulturforståelse, men gir stor verdi både for den enkelte ansatte og kundene vi jobber med, sier Digerud.

Digital rådgiver, ende-til-ende

Cognizant blir ofte nevnt i samme åndedrag som outsourcing-selskaper, men Digerud understreker at de har en annen tilnærming til markedet.

– Vi er ikke et outsourcing-selskap, vi er kundens rådgiver på deres digitale utviklingsreise. Vi tilbyr en bred meny av tjenester, og støtter kundene våre ende-til-ende, fra datasenter til sluttbruker. Vi sørger for optimalisering av alle prosesser i virksomhetene, slik at de kan drives bedre.

Samtidig som Cognizant Norge er preget av små og agile team som jobber tett med kundene, legger ikke Digerud skjul på at de er en del av et stort, internasjonalt maskineri.

– De som trives hos oss har solid fagkompetanse, og finner verdi i å løse teknologiske utfordringer sammen med kolleger fra alle land. Man må hele tiden være løsningsorientert, samtidig som landskapet vi jobber i er komplekst. Det gjelder både teknologiene vi implementerer hos kundene, og vår egen organisasjon. En viss stayerevne og aksept for etablerte prosesser og beslutningsveier er nødvendig, fastslår Digerud.

Han oppsummerer hvorfor seniorkonsulenter bør søke seg til Cognizant:

  • Timingen er god. Du får være med å utvikle den norske organisasjonen
  • Vi er en trygg arbeidsgiver med et solid, internasjonalt nettverk i ryggen
  • Du får jobbe med spennende prosjekter som tilfører kundene reell verdi. Vi er alltid oppdatert på teknologi, og verdens fremste eksperter på alle områder er i bakhånd
  • Våre ansatte har stor nytte av å jobbe i multikulturelle team, øke kulturforståelse og navigere et internasjonalt landskap
  • Kandidatene vi søker nå får stort ansvar og et stort mulighetsrom for vekst og videre læring
  • Du får ta del i en «up and coming» merkevare i det norske markedet
  • Betingelsene er konkurransedyktige

Les mer om ledige stillinger i Cognizant og send inn søknad her.