Cognizant og Snowflake arrangerer 25. mars et interaktivt og direktesendt webinar om kunstig intelligens (AI) for nordiske virksomheter. Meld deg på nå.
Bli med våre nordiske AI-spesialister den 25. mars for å høre om hvordan nordiske virksomheter kan skape gevinster med data og AI.
- Vi vil synliggjøre strategier og gi konkrete anbefalinger for nordiske selskaper.
- Vi vil dele innsikt fra implementeringen av større digitaliseringsprosjekter for store nordiske virksomheter.
- Vår Chief Innovation Officer, Thomas Anglero, vil lede webinaret med engasjerende meningsmålinger og live-diskusjoner.
Webinaret finner sted 25. mars klokken 09.00 – klikk her for å melde deg på.
Talere:

Nordic CTO & Innovation Officer i Cognizant, Thomas Anglero, vil lede webinaret. Han har over 25 års erfaring fra IT, grunnlagt to startups og den populære podcasten; Soul of Innovation. Han er kjent for sine motiverende presentasjoner som for eksempel TEDx Talk «Dont fear technology, fear yourself».
Senior Sales Engineer i Snowflake, Mats Stellwall, har arbeidet med analyse- og informasjonsløsninger siden midten av 90-tallet. Han har sett reisen fra tradisjonelle on-premise løsninger til moderne og avanserte løsninger innenfor maskinlæring, AI og big data. Hans omfattende erfaring gjør han i stand til å forstå ulike bransjer, deres utfordringer og å finne gode teknologiske løsninger.

Data & AI Director i Cognizant Danmark, Anna Suhr Trzecieski, har arbeidet innen IT de siste 20 årene. Hun har erfaring fra tele-, finans- og forsikringsbransjen, og motiveres av å utnytte mulighetene data og AI gir virksomheter.
Director AI&A for Cognizant Sverige, Erik Dingvall, har de siste to tiårene arbeidet med AI og innovasjon. Han har vært essensiell i prosjekter som omfatter blant annet selvkjørende biler, overvåkningsteknologi og avansert språkgjenkjenning. Erik motiveres av å se at virksomheter høster gevinster gjennom moderne teknologi.
Director AI&A for Cognizant Norge, Stig Martin Fiskå, har vært i tech-sektorene i mer enn tyve år. Han spesialiserer seg på å utvikle innovative konsepter innenfor kunstig intelligens og forretningsutvikling som kan skaleres og automatiseres. Stig Martin mener det er viktig å avmystifisere kunstig intelligens, ha fokus på gevinstrealisering og bruke kreativitet for å skape nye muligheter.
