BrandStory er et annonseprodukt, produsert etter gjeldende retningslinjer.

Retningslinjer for BrandStory

BrandStory er en markedsføringskanal for annonsører. Tanken bak annonseformatet er at firmaer med komplekse budskap skal få anledning til å gå i dybden på sine temaer, og ha mulighet til å få direkte feedback fra en relevant målgruppe.

Annonsørene er velkomne til å dele innsikt fra forskning og utvikling, refleksjoner rundt sin rolle i samfunnet og tanker om ledelse.

Produktreklame er ikke tillatt i dette formatet. Annonsører kan heller ikke bruke BrandStory som en kanal for tilsvar på journalistikk som utøves på redaksjonelle flater.

BRANDSTORY: Få konkurransefortrinn med god IT-admin for hjemmekontorene
Innhold fra annonsør

Få konkurransefortrinn med god IT-admin for hjemmekontorene

Teknologien skal bare fungere, enten man jobber på kontoret eller hjemme. Nå er det viktigere enn noen gang, og det krever mye av IT-avdelingen. Systemer som sørger for enkel og trygg administrasjon av pc-er og programmer er virksomhetskritisk.

Gode brukeropplevelser for de ansatte er et konkurransefortrinn, mens negative teknologiopplevelser er en av de største utfordringene for å sikre produktive ansatte.

– Mye arbeidstid går tapt når nettverket er for tregt, du ikke får koblet til systemene fra hjemmekontoret eller har nedetid. Dette påvirker effektiviteten og motivasjonen, for frustrerte ansatte er ikke like fokuserte, sier Eivind Bentsen, løsningsrådgiver i Dell Technologies.

En undersøkelse Research Now har gjort for Dell viser at 6 av 10 arbeidstakere blir mindre motiverte og engasjerte når teknologien fryser eller lugger.

Det er altså ikke bare tiden kastet bort på ikke-fungerende IT-systemer som gjør deg mindre produktiv, men frustrasjonen det skaper gir ytterligere forsinkelser.

– Når teknologien svikter, skyldes det ikke at IT-avdelingen er late. De bruker ofte så mye som 80 prosent av tiden sin på rutinemessig vedlikehold og support. Da blir det lite tid igjen til å administrere det stadig mer komplekse sluttbrukermiljøet, forklarer Bentsen.  

Pandemi ble den store ildprøven for IT-avdelingene

De senere årene har det vært mye fokus på dagens arbeidstakere, som «alltid er på farten» og «forventer en arbeidsgiver som legger til rette for fleksibilitet i hverdagen».

– Det som virkelig fikk satt IT-avdelingene på prøve var en verdensomspennende pandemi, som plutselig gjorde at store deler av verdens kontoransatte jobber hjemmefra, sier Bentsen.

– IT-avdelingens supportfunksjon har nok fått kjørt seg mange steder. Virksomhetene som allerede var forberedt med gode administrasjonsløsninger, har hatt store fordeler. De andre ser nå på hvordan de kan håndtere dette bedre i fremtiden, tror Bentsen.

Løsninger som forenkler sluttbrukeradministrasjon

Han lar ikke muligheten gå fra seg til å forklare hvordan Dell Technologies og deres søsterselskap VMware har løsninger som gjør arbeidet enklere.

– Vi tilbyr en av markedets mest omfattende løsninger som hjelper IT-avdelingen med å rulle ut, administrere, sikre, og støtte alle sluttbrukerenheter via skyen. Gjennom Dell Technologies Unified Workforce og VMware Workspace One får alle ansatte de verktøyene de trenger for å gjøre jobben sin, uansett hvor de befinner seg, sier Bentsen.

Her oppsummerer han hva løsningen tilbyr:

  • Moderne administrasjon av alle applikasjoner, operativsystemer, maskinvare og firmware. IT-avdelingen kan redusere tiden det tar å levere kjerneapplikasjoner til ansatte fra to timer til cirka 12 minutter.
  • Sikkerhet er i førersetet, med integrert og avansert cybersikkerhet for blant annet Windows 10-enheter. Kunstig intelligens forebygger og håndterer sikkerhetstrusler, både kjente- og nulldagstrusler. Løsningene beskytter hele økosystemet, leverer sikkerhet innebygd i alle enheter, og beskytter hele IT-miljøet. Det holder systemene frie for trusler, sikrer data og tilfører sikkerhetskompetanse. Slik kan IT-avdelingen konsentrere seg om strategiske tiltak, som migrering til skyen eller tilrettelegging for ansatte.
  • Support, både prediktiv og proaktiv. Innsikt gir kunnskap om enhetenes tilstand, operativsystemer, ytelse og applikasjonsbruk for å sikre at alt fungerer. Dell tilbyr support i alle faser av livssyklusen, inkludert utrulling og konfigurering. Support er tilgjengelig døgnet rundt.
  • Fleksibel tilnærming, hvilket betyr at man får tilgang til hele porteføljen i Unified Workspace gjennom en fleksibel og forutsigbar forbruksmodell.
  • Enhetlig miljø – Workspace ONE gjør det mulig å administrere hele sluttbrukermiljøet under ett, inkludert mobile ehnheter, pc-er og IoT. Lær mer om Workspace ONE her

Om du vil vite mer om hvordan Unified Workspace kan forenkle arbeidet hos dere, kan du se våre webinarer:  

Transforming Your Business with Dell Technologies Unified Workspace

Eller

Power Your Workforce Transformation through Unified Workspace 

Dersom du ønsker en uforpliktende samtale, send gjerne en e-post til løsningsrådgiver Eivind Bentsen i Dell Technologies.