Chatroboter

Folk spør Storebrands chatbot: – Er du singel?

Når de har fått svar på hvor de finner skademeldingen, kommer de andre spørsmålene. Da er boten klar.

Ørjan Hessen og Nicolai Aasberg jobber i Storebrand med å trene opp chatboten.
Ørjan Hessen og Nicolai Aasberg jobber i Storebrand med å trene opp chatboten. (Foto: Kjersti Flugstad Eriksen)
EKSTRA

Når de har fått svar på hvor de finner skademeldingen, kommer de andre spørsmålene. Da er boten klar.

Roboten håndterer 2111 samtaler per uke, som tilsvarer antallet chatsamtaler åtte rådgivere gjør. Storebrand har sett at bruken øker betydelig. Fra juni 2017 til juni 2018 var antallet samtaler i uka 842.

månedlig

Kr 235
Kr 59 per uke
Kjøp
Én måned gratis
Ubegrenset tilgang til tu.no og digi.no | Historisk arkiv: Teknisk Ukeblad fra 1854 til i dag | Rabatt på konferanser
 

Betal med Visa, MasterCard eller PayPal. Ved årlig periodisering tilbys også bedriftsfaktura.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på ekstra@tu.no
Til toppen