«Gamification» blir stadig mer populært – men ikke alt bør spillifiseres

Daglig leder i spillstudioet Megapop gleder seg over at stadig flere får opp øynene for mulighetene som ligger i spillteknologi.

Megapops spill er laget i Unity og kodet i Visual studio.
Megapops spill er laget i Unity og kodet i Visual studio. (Foto: Sarah McDonald Gerhardsen)
EKSTRA

Daglig leder i spillstudioet Megapop gleder seg over at stadig flere får opp øynene for mulighetene som ligger i spillteknologi.

OSLO (digi.no): Stadig flere virksomheter tar i bruk gamification, eller spillifisering som det gjerne kalles på norsk, i sine produkter og tjenester. 

månedlig

Kr 235
Kr 59 per uke
Kjøp
Én måned gratis
Ubegrenset tilgang til tu.no og digi.no | Historisk arkiv: Teknisk Ukeblad fra 1854 til i dag | Rabatt på konferanser
 

Betal med Visa, MasterCard eller PayPal. Ved årlig periodisering tilbys også bedriftsfaktura.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på ekstra@tu.no
Til toppen