Katalysator Media har i sommer kjøpt seg opp i DinSide, digi.no, iMarkedet og Propaganda, som i fjor hadde et samlet underskudd på drøyt 40 millioner kroner.
- Jeg er optimist. Vi har tilsammen 800.000 unike brukere i måneden i Katalysator Media. Reklamemarkedet i Norge er fortsatt stort, og vi trenger bare en liten del for å bli lønnsomme, sier Tor Andersen.
Hans optimisme knytter seg til følgende fakta: Antall nettbrukere vokser hele tiden, stadig flere bruker nettet oftere, tidsbruken på nettet øker, og det er den yngre delen av befolkningen som bruker nettet mest.
Juss og samfunn
Håper på bedre tider for nettavisene
Adm. dir Tor Andersen (bildet) i Katalysator Media mener timingen er riktig, og at sorte tall er innen rekkevidde for de fire internettavisene DinSide, Propaganda, iMarkedet og digi.no.
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.