Juss og samfunn

Klikker inn Nordens største medieforlag

Svenske Bonnier trenger hjelp av DoubleClick for å selge annonser på Internett.

18. okt. 2000 - 14:36

Bonnier-selskapet Beelink har innledet et annonsesamarbeid med annonsenettverket DoubleClick i Sverige.

Beelink er Bonniers egen satsing på salg av onlineannonser på de tjenestene som inngår i mediehuset. Ifølge en pressemelding innebærer avtalen at de to annonseselskapene sammen skal selge på de rundt 30 nettstedene som Bonnier har i porteføljen, inkludert amelia.se, feber.se, koll.se, kvinnor.net og så videre.

Mens Belink selger langsiktige partnerskap (les:sponsorer) og dybdeannonsering, mens DoubleClick skal sørge for rekkeviddeannonsering og bredden.

- Vi jobber i dag med over 1.000 aktive annonsører i Sverige, og dette blir virkelig et tilskudd for dem, mener Göran Arvinius som leder DoubleClick i Skandinavia.

Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra