Forbrukerteknologi

DNBs nettbank-trøbbel fortsetter

DNB har onsdag hatt flere tekniske problemer med nettbanken, deriblant betaling og overføring.

DNB har nettbanktrøbbel onsdag.
DNB har nettbanktrøbbel onsdag. Foto: DNB/Frederick Kihle (arkiv)
19. okt. 2022 - 12:46 | Endret 19. okt. 2022 - 15:48

DNB har onsdag hatt flere tekniske problemer med nettbanken, deriblant betaling og overføring.

Problemene oppsto først i 10.30-tiden, ifølge DNBs nettsider.

– Det er for tiden problemer med innlogging i nettbank. Vi jobber med problemet, skrev DNB, som også opplyste om betalingsproblemer.

Ved 12.12-tiden fungerte alle systemer som normalt, men noen timer senere dukket det opp problemer med overføringer i nettbanken. Ved 15.15-tiden jobbet DNB fremdeles med å løse problemet.

Klokken 15.48: Saken er erstattet med en ny versjon.

Kristin Dahle Larsen, som er direktør for tele i Lyse-konsernet, begrunner nedbemanningsvarselet med digitaliseringsprosjekter, store mobilinvesteringer, endringer i fibermarkedet og muligheten til å utnytte synergier etter sammenslåingen av Lyses televirksomhet, Altibox og Ice i 2024.
Les også:

Lyse Tele varsler nedbemanning

Kommentarer
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.