Ericssons nye produktfamilie er etterlengtet - blant annet som en motvekt til Nokias sterke salgsvekst, som har gjort konkurrenten på den andre siden av Østersjøen verdens største mobilprodusent.
Ramquist forteller om den nye produktlanseringen på CeBIT-messen i et intervju med den svenske avisen Finanstidningen.
Han sier i intervjuet at salget øker mer enn markedet vokser, men at prispress i markedet gjør at inntjeningen ikke vokser like raskt.
Artikkelen fortsetter etter annonsen![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1137,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
annonsørinnhold
![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1137,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
Nye PC-er visker ut forskjellene mellom fysiske og virtuelle møter
- De nye mobiltelefonene vil inkludere ny funksjonabilitet og nye egenskaper, men til tross for dette vil prisene gå ned, sier Ramqvist.