Bedriftsteknologi

Symantec retter aktiviseringsfeil

Symantec har rettet en feil i selskapets sikkerhetsprogramvare som har gjort at brukerne ikke har kunnet fullføre produktaktiviseringen. Tap av tilgang har vært resultatet.

Harald BrombachHarald Brombach– Journalist
2. des. 2003 - 08:03

Mange brukere av Norton AntiVirus 2004 fra Symantec har opplevd at når de har installert produktet og fullført aktiviseringen for vanlig måte, har de neste gang de har startet maskinen blitt bett om å aktivisere programmet på nytt. Hvis brukeren har skrevet inn aktiviseringskoden hver gang, ble resultatet etter et antall forsøk at følgende melding dukket opp: "The trial period has expired. This product has been disabled because you have not activated it."

    Les også:

Den samme feilen har også brukere av Norton Internet Security, Norton AntiSpam og Norton Personal Firewall kunnet oppleve.

Problemet skal kunne løses ved å laste ned og installere en oppdatering fra denne siden

Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra