Bedrifter må ha vilje og evne til å gjøre endringer i sin egen organisasjon hvis de ønsker å lykkes på Internett. Det er ingen selvfølge at bedriftene selv har tilstrekkelig kompetanse til å gjennomføre en slik omstilling. Spørsmålet er om norske Internett-selskaper kan hjelpe dem, eller om de også mangler den nødvendige kunnskapen og faglige tyngden, sier Martinsen i en pressemelding.
Martinsen legger denne problemstillingen til grunn for at Thunder House i disse dager ansetter flere rådgivere - alle med ulik kompetanse og perspektiv på Internett.
De nye rådgiverne er Bente Solbakken og Espen Düring. Solbakken har de siste årene jobbet som markedsdirektør i Internett-selskapet Digilog, mens Düring har sin spesialkompetanse innen virksomhetsutvikling og operativ bedriftsrådgivning.
![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1137,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
I tillegg har Camilla Tepfers, spesialrådgiver innen elektronisk handel, nå startet sitt virke i Thunder House.