JUSS OG SAMFUNN

Thunder House styrker staben

Internett krever forandringer, men Internett-selskapene mangler tyngde til å få dem gjennomført, uttaler direktør Odd Martinsen i Thunder House, som skriver ut dertil egnet medisin til eget bruk: Thunder House ansetter i disse dager flere rådgivere med ulik kompetanse og perspektiv på Internett.

Therese Werenskiold
18. aug. 1998 - 12:04

Bedrifter må ha vilje og evne til å gjøre endringer i sin egen organisasjon hvis de ønsker å lykkes på Internett. Det er ingen selvfølge at bedriftene selv har tilstrekkelig kompetanse til å gjennomføre en slik omstilling. Spørsmålet er om norske Internett-selskaper kan hjelpe dem, eller om de også mangler den nødvendige kunnskapen og faglige tyngden, sier Martinsen i en pressemelding.

Martinsen legger denne problemstillingen til grunn for at Thunder House i disse dager ansetter flere rådgivere - alle med ulik kompetanse og perspektiv på Internett.

De nye rådgiverne er Bente Solbakken og Espen Düring. Solbakken har de siste årene jobbet som markedsdirektør i Internett-selskapet Digilog, mens Düring har sin spesialkompetanse innen virksomhetsutvikling og operativ bedriftsrådgivning.

I tillegg har Camilla Tepfers, spesialrådgiver innen elektronisk handel, nå startet sitt virke i Thunder House.

Les mer om:
Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.