Bedrifter må ha vilje og evne til å gjøre endringer i sin egen organisasjon hvis de ønsker å lykkes på Internett. Det er ingen selvfølge at bedriftene selv har tilstrekkelig kompetanse til å gjennomføre en slik omstilling. Spørsmålet er om norske Internett-selskaper kan hjelpe dem, eller om de også mangler den nødvendige kunnskapen og faglige tyngden, sier Martinsen i en pressemelding.
Martinsen legger denne problemstillingen til grunn for at Thunder House i disse dager ansetter flere rådgivere - alle med ulik kompetanse og perspektiv på Internett.
De nye rådgiverne er Bente Solbakken og Espen Düring. Solbakken har de siste årene jobbet som markedsdirektør i Internett-selskapet Digilog, mens Düring har sin spesialkompetanse innen virksomhetsutvikling og operativ bedriftsrådgivning.
I tillegg har Camilla Tepfers, spesialrådgiver innen elektronisk handel, nå startet sitt virke i Thunder House.