FORBRUKERTEKNOLOGI

To telefonlinjer til prisen av én

One Call skal heretter skal tilby to samtidige telefonlinjer som standard til selskapets IP-telefonikunder.

Harald BrombachHarald BrombachNyhetsleder
1. juli 2005 - 14:09

Det fleste norske leverandører av bredbåndstelefoni tilbyr kundene muligheten til å bestille én eller flere ekstra telefonlinjer, slik at kundene kan føre flere telefonsamtaler på én gang. Men dette koster gjerne ekstra. Kunder av for eksempel Telio må betale 495 kroner ekstra i etableringsavgift, i tillegg til at den faste månedsavgiften er 80 kroner høyere.

One Call, som drives av Abax Communication, annonserte i dag at kundene heretter vil motta IP-adaptere med to utganger hvor begge er aktivert med kundens telefonnummer. På denne måten får kunden mulighet til å koble til to separate telefoner og dermed kunne benytte den ene linjen mens den andre er opptatt. Dette tilsvarer på mange måter fordelene ved et "gammeldags" ISDN-abonnement.

Prisen skal fortsatt være 480 kroner for etablering og 149 kroner i fast månedsavgift.

Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.