BEDRIFTSTEKNOLOGI

Truet med å stevne misfornøyd PC-kunde

PC-leverandøren Asus likte svært dårlig kundens misfornøyde leserbrev.

11. mai 2007 - 11:22

Bo Bergdahl fra Boden i Sverige sendte inn sin bærbare Asus-PC for reparasjon. PC-en ble sendt tilbake, men feilen var ikke utbedret.

Det samme skjedde ved andre forsøk, og den tredje gangen på service fikk Bo Bergdahl beskjed om at han skulle få en ny PC.

Men den dukket aldri opp, og feilen skulle angivelig ligge hos budet Fedex som hadde rotet bort bestillingen. Det var dråpen som fikk begeret til å flyte over for Bergdahl, og han bestemmer seg for å sende inn et leserbrev

i PC för Alla.

Men da Bo Bergdahls leserartikkel dukket på nettsiden til PC för Allas, mottok Bergdahl en svært ubehagelig telefon fra Michael Girgis.

Han truet med at Asus ville stevne Bergdahl dersom han ikke endret artikkelen innen klokken 12 dagen etter, skriver PC för Alla.

Bergdahl legger fram saken til PC för Alla, men da nettavisen kontakter Michael Girgis nekter han for at han skal ha truet med å stevne kunden.

Han mener nå at det er utgiveren, altså PC för Alla, som er juridisk ansvarlig. På spørsmål om Girgis vil stevne PC för Alla, svarer han:

– Nej, verkligen inte. Jag menade inte så.

Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.