Juss og samfunn

TV 2 investerer i annonseselskap

TV 2 har gått inn i Internett-selskapet Dayrates. Dermed fortsetter TV 2 Invest å styrke sin portefølje med Internett-selskaper.

Sigvald Sveinbjørnsson
5. okt. 2000 - 11:45

Gjennom en rettet emisjon har TV 2 Invest fått 6,25 prosent av aksjene i det norske, Internett-baserte, annonseselskapet Dayrates.

Dermed styrker medieselskapet sin investeringsportefølje ytterligere med Internett-selskaper.
Axel Dahl, administrerende direktør i TV 2 Invest, sier i en pressemelding at Dayrates er en svært spennende investering og representerer et marked og en kompetanse som TV 2 Invest vil følge nøye med på i tiden som kommer.

Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra