Når markedet for annonser på søkemotorer har kommet opp i 7,4 milliarder dollar og vokser med over 20 prosent i året, blir kampen om å tekkes brukernes gunst høy.
Yahoo og Microsoft lanserte begge nye søkemotor tidligere i år og nå har Yahoo lansert en ny funksjon de håper skal interessere brukerne. "Instant Search"-teknikke viser bare et resultat mens man skriver inn ordet - uten at man trykker på return først.
Finnes det ikke et klart beste svar, spretter det ikke opp noen "instant" svar og man trykker bare på søk-knappen/return som vanlig. Bildet viser at et søk på Norway gir et "instant" svar. Etter alt å dømme skal Instant Search bli hovedsøke-muligheten på Yahoo.
Artikkelen fortsetter etter annonsen![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1137,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
annonsørinnhold
![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1137,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
Nye PC-er visker ut forskjellene mellom fysiske og virtuelle møter