Annonsørinnhold fra  
Advertiser company logo

Skap god arbeidsflyt med norsk servicedesk

Del
Customer success er teamet som setter deg i gang med servicedesken, og hjelper deg med hvordan du optimaliserer til ditt bruk.
Customer success er teamet som setter deg i gang med servicedesken, og hjelper deg med hvordan du optimaliserer til ditt bruk.

Utfordringen med en del servicedesker som finnes på markedet i dag er å få oversikt og kontroll over henvendelsene. Hvilke saker haster mest? 

I dag er det for eksempel fortsatt mange som bruker felles mailbokser. Da blir det fort dobbeltarbeid, kaos eller saker som blir glemt. Hvem svarer på henvendelsene? Svarer du på siste mail i mailtråden? Hvor ble det av vedleggene? Andre bruker utdaterte og tungrodde systemer og ser behovet for noe raskere og mer brukervennlig.

Bidrar til arbeidsflyt

− Etter lang erfaring med de største og mest avanserte systemene har vi laget en løsning basert på vår erfaring og beste praksis tilegnet norske virksomheter som er klar til bruk på få dager, forteller Thomas Fjeldheim i Pureservice.  

Pureservice AS er et norsk selskap som tilbyr en effektiv servicedesk med mange praktiske bruksområder. Målet med løsningen er å gjøre hverdagen enklere, bidra til bedre arbeidsflyt og spare tid på administrasjon. Dette er en brukervennlig programvare som alle kan bruke, som er rask å komme i gang med, lokalt eller i sky, og krever minimal opplæring. Målgruppen er alle som jobber med henvendelser og avdelinger som samarbeider om å besvare henvendelser fra ansatte eller kunder.  

Pureservice er utviklet med tanke på å være maksimalt brukervennlig. Dette handler om lokalt språk, snarveier for funksjoner som blir mye brukt, smart arbeidsflyt, automatisering og ikke minst norsk support. Flere ulike avdelinger kan fint jobbe i det samme systemet.

Det koker ned til at løsningen hjelper deg med å jobbe smartere, mer effektivt og pro- aktivt. Dette bidrar til at man kan ha fokus på kundeopplevelsen og kvalitet i arbeidet.  

Spar tid og penger

Skulle det by på tekniske utfordringer underveis, har vi norsk support, slik at du enkelt kan få best mulig hjelp hvis du står fast.
Skulle det by på tekniske utfordringer underveis, har vi norsk support, slik at du enkelt kan få best mulig hjelp hvis du står fast.

Dette handler også om økonomi. Rådgiver i Pureservice, Terje Burum, forteller at dette er en programvare alle kan bruke og som sparer mange virksomheter for tid og penger.  

– Servicedesken er smart og enkel å ta i bruk. Den har et grensesnitt som gir god oversikt og færre klikk. All dialog blir knyttet til saken samles automatisk, noe som gjør at man sparer tid, og har full kontroll. Du får oversikt over utstyr og avtaler, og kan kommunisere via selvbetjeningsportal, epost eller toveis-SMS til alle involverte, sier Burum.  

En god servicedesk er avansert nok til å dekke behovene, og samtidig enkel nok til at man selv kan gjøre nødvendige tilpasninger uten å måtte leie inn dyre konsulenter.  

Potensialet og bruksområdet er bredt med en så komplett løsning:

– Pureservice forenkler i dag hverdagen til over 1,3 millioner sluttbrukere i Skandinavia, avslutter Thomas Fjeldheim.

Les flere artikler fra Pureservice