MOBIL

20 prosent har bruddgebyr hos Telenor

Rundt 20 prosent av bedriftskundene til Telenor har valgt å binde seg i 24 måneder mot litt lavere månedspriser.

Samfunnskontakt Fredrik Wang Gierløff og leder for bedriftsmarkedet i Telenor Norge, Ove Fredheim, mottok prisen for beste mobiloperatør under Gulltasten, en del av Inside Telecoms høstkonferanse. Tidligere på dagen debatterte mobiloperatører blant annet bruddgebyrer og uttrykte enighet om at disse gjør konkurransen om bedriftskundene vanskeligere.
Samfunnskontakt Fredrik Wang Gierløff og leder for bedriftsmarkedet i Telenor Norge, Ove Fredheim, mottok prisen for beste mobiloperatør under Gulltasten, en del av Inside Telecoms høstkonferanse. Tidligere på dagen debatterte mobiloperatører blant annet bruddgebyrer og uttrykte enighet om at disse gjør konkurransen om bedriftskundene vanskeligere. Stig B. Fiksdal
Håvard FossenHåvard FossenJournalist
26. nov. 2018 - 08:03
Les mer om:
Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.