Mobil

30 prosent churn i Netcom og Chess

Kundegjennomstrømmingen er mer enn dobbelt så høy i Teliasoneras norske mobilvirksomhet som i den svenske. Og aller verst er det i Danmark.

<p>D&aring;rlige orden p&aring; kundedata gj&oslash;r at kundene blir misforn&oslash;yd og flykter, mener Heavy Reading.</p>

Dårlige orden på kundedata gjør at kundene blir misfornøyd og flykter, mener Heavy Reading.

Varog KervarecVarog Kervarec– Fagredaktør
6. mai 2009 - 00:00
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra