JUSS OG SAMFUNN

A-pressen og Aftenposten sammen om nettannonsering

A-pressen Interaktiv allierer seg med Aftenpostens annonseselskap PrimeTime.net med avtale om salg og distribusjon av annonser på A-pressens nettsteder.

4. mai 2001 - 11:43
Aftenposten ASAftenposten InteraktivPrimeTime.net AS

PrimeTime skal sørge for salg på alle Aftenpostens aktiviteter innen digitale medier, men er også åpne for eksterne aktører. Ambisjonen er å samarbeide med de viktigste regions- og lokalavisene om å selge annonseprodukter i avisenes nettutgaver.

Dermed er A-pressen Interaktiv kommet inn som en ekstern samarbeidspartner.

Dette er den første samarbeidspartneren som PrimeTime.net får inn. I tillegg selger salgsselskapet for Aftenposten.no, FINN.no, Schibsteds mobilportal Inpoc.no og Oslopuls.no.

Les mer om:
Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.