Juss og samfunn

A-pressen og Orkla lager FINN-versjon

Schibsted har lenge samlet sine regionavisers rubrikkannonser på nettstedet FINN, mens A-pressens 40 aviser har servert sine rubrikkannonser på nettstedet KUPP. Nå slås sistnevnte sammen med Orkla Medias rubrikkannonser.

13. juni 2002 - 09:35

A-pressen og Orkla Media hevder satsingen blir "Norges største nettsted for rubrikkannonser" og viser til at samarbeidet baserer seg på annonser fra mer enn 70 aviser med til sammen 2,5 millioner daglige lesere.

Les mer om rubrikkannonsering på nett:

Jon Espen LohneJan Moberg


Joint venturet mellom A-pressen og Orkla Media vil satse innenfor tradisjonelle rubrikksegmenter, som stilling, eiendom, motor og båt.

Rubrikkannonsemarkedet i avis er i dag på omtrent to milliarder kroner, hvorav internett foreløpig utgjør en relativt liten andel.

Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.