Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Nyheter
Meninger
Tjenester
Info og kontakt
Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Logg inn
Abonner
Mobil
Altibox kjøper Hello
Kjøper halvparten av aksjene i selskapet – Nalbant beholder en stor aksjepost.
Konserndirektør Toril Nag i Lyse har latt datterselskapet Altibox kjøpe halvparten av aksjene i den virtuelle mobiloperatøren Hello.
Bilde: Lyse
Gi bort artikkelen
Kommenter
Ida Oftebro
– Redaktør for Digi.no og Inside Telecom
20. juni 2016 - 08:05
Bredbånd
Mobil
telekom
Gi bort artikkelen
Kommentarer
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.
Se flere jobber
Hvordan er det for en nyutdannet å starte i en stor teknologibedrift?
Les mer
Head of Business Technology & Digital Transformation
Industrial Penetration Tester
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra