Aspiro kjøper mobil markedsføring

Aspiros vil satse på mobil markedsføring og kjøper aksjer i My Mobile World.

Aspiro har i dag kjøpt 75 prosent av aksjene i My Mobile World (MMW), et selskap som håndterer mobil markedsføring og interaktive løsninger for norske og internasjonelle kunder. Oppkjøpet er et ledd i Aspiros satsing innenfor virksomhetsområdet mobil markedsføring.

Mobil markedsføring er en av Aspiros vekstområder og generelt et område som ventes å vokse kraftig de kommende årene.

– Vi ser en stor verdi i My Mobile Worlds produkter og løsninger og ser gode muligheter for å selge disse sammen med våre eksisterende produkter, sier Jan Erik Sørgaard, CEO for Aspiro Mobile Marketing.

MMW er et selskap som håndterer mobil markedsføring, som salg av web- og mobilløsninger samt sms-kampanjer og interaktive løsninger for norske og internasjonelle kunder. MMW omsatte for cirka 3,2 millioner kroner i 2007.

Til toppen