Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Nyheter
Meninger
Tjenester
Info og kontakt
Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Logg inn
Abonner
Mobil
Bank-ID hos Telia fortsatt ikke friskmeldt
Bruken av Bank-ID på mobilen har økt voldsomt de siste årene. Det skaper problemer for Telia.
Teknisk direktør Dag Wigum i Telia Norge ber kunder som har problemer med Bank-ID om å prøve igjen på et senere tidspunkt.
Bilde: Telia
Gi bort artikkelen
Kommenter
Ida Oftebro
– Redaktør for Digi.no og Inside Telecom
18. mai 2017 - 08:00
Mobil
telekom
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Fra usikker student til ombruksrådgiver i bærekraftig byggebransje!
Les mer
Senior sikkerhetskonsulent
Rådgiver Microsoft 365
Skyteknolog - Azure / IaC utvikler
Senior Researcher in AI Assurance & Risk
En tjeneste fra