JUSS OG SAMFUNN

Carat skal pushe DART

Annonsenettverket DoubleClick og mediebyrået Carat Interactive har inngått en toårig avtale som innebærer at Carat skal bruke annonsestyrings-systemet DART til sine kunders digitale markedskampanjer.

29. okt. 2001 - 09:51

Avtalen er verdensomspennende, og betyr at Carat Interactive umiddelbart vil ta i bruk DART i Tyskland, UK, Frankrike, Danmark, Norge, Sverige, Finland, Belgia, Nederland, Italia, Portugal, Spania, Hellas og Irland.

Fredagens avtale er en av de største DoubleClick har inngått med noe mediebyrå. DoubleClick har allerede de ti største mediebyråene i verden på sin kundeliste.

Fra sitt hovedkvarter i New York bestyrer DoubleClick Inc 37 avdelingskontorer rundt om i verden, mens Carat er verdens største uavhengige medienettverk med 102 kontorer i 45 land.

Les mer om:
Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
En tjeneste fra