Juss og samfunn

Dagbladet/Nettavisen rubrikkutfordrer

Dagbladet og Nettavisen etablerer en felles base for rubrikkannonser på Internett. Målet er å lage Norges største rubrikkannonsemarked - et alternativ til Schibstedtjenesten FINN

Øystein Kvistad
11. des. 1998 - 09:30

Administrerende direktør Cato Hellesjø i Dagbladet og administrerende direktør Knut Ivar Skeid i Nettavisen inviterte til pressekonferanse hos Dagbladet i Oslo fredag klokken 09:45.

Der røpet de planene om et nytt rubrikkannonsesamarbeid på nett. Tjenesten er en fortsettelse av rubrikktjenesten Nettbasar som ble lansert av Nettavisen tidligere i høst. Tjenesten vil være gratis for privatpersoner, mens bedrifter og næringsdrivende vil bli belastet med et gebyr for å plassere tilbud i basen.

Basen vil være tilgjengelig både fra Dagbladet: på nettet og fra Nettavisen og blir en klar utfordrer til nett-tjenesten FINN. Bak FINN står Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen, Adresseavisen, Bergens Tidende, Aftenposten og SOL.

Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra