Annonsenettverket Dayrates, som selger responsbaserte nettannonser, har siden lanseringen i august ansatt flere nye mennesker. Selskapet er nå 14 ansatte i Norge og består av personer som har sterk faglig kompetanse og erfaring på ulike områder.
Erfaringen er, ifølge en pressemelding fra Dayrates, hentet fra Coca-Cola og nettselskaper som SOL, Double Click, Yahoo! og Bokkilden. Noen har også erfaring fra konsulentselskaper som McKinsey, Publicis reklamebyrå, Icon Medialab og Andersen Consulting.
Roar Arnstad, som er ansatt som internasjonal salgsdirektør, har de siste seks årene hatt ledende stillinger i Coca-Cola. Administrerende direktør i Dayrates, Ole Petter Wie, har forøvrig også lang bakgrunn fra Coca-Cola.
Som finansdirektør har Dayrates ansatt Per Kristian Tandberg, som kommer fra en tilsvarende stilling i PCTVnet, som han var med på å starte opp. Tandberg var også med på å starte PLAN International, hvor han jobbet som prosjektleder.
Rune G. Johansen er ansatt som systemansvarlig mot media. Han har jobbet som prosjektleder i IT-avisen til nå, og var før det ansatt i Infostream hvor han var driftsansvarlig mot NetGravity-brukere fra 1999. Johansen har også jobbet med NetGravity i SOL, og begynte å jobbe med Internett i Telenor Media i 1996, med salg av løsninger for Gule Sider på Internett.
Til sist er Per Henning Schiøtz ansatt som regnskapssjef. Schiøtz kommer fra Norges Fotballforbund, og har også jobbet som økonomikonsulent i Manpower med hovedvekt på å bistå Manpowers kunder.