BREDBÅND

Er det så farlig om kundene er misfornøyde, da?

Årets Epsi-undersøkelse viser at enkelte leverandører har en jobb å gjøre. Prisen for å gjøre ingenting kan bli høy.

Bredbåndskundene opplever noen selskapers kundeservice som bedre enn andres. Her fra Altibox.
Bredbåndskundene opplever noen selskapers kundeservice som bedre enn andres. Her fra Altibox. Bilde: Altibox
Gi bort artikkelen
Kommenter
Ida OftebroIda OftebroRedaktør for Digi.no og Inside Telecom
26. okt. 2020 - 08:14

Dette debattinnlegget gir uttrykk for skribentens meninger. Innlegg kan sendes til debatt@tu.no.

Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Tekjobb
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra