DIGITALISERING OG OFFENTLIG IT

Digital brukervennlighet-undersøkelse: Politiet gjorde det aller dårligst

Elleve offentlige virksomheter ble målt på hvor gode de er til å møte brukernes behov digitalt.

Politiet bekrefter at de har fått omtrent de samme resultatene i egne brukerundersøkelser: Ikke helt på topp på brukertilgjengelighet.
Politiet bekrefter at de har fått omtrent de samme resultatene i egne brukerundersøkelser: Ikke helt på topp på brukertilgjengelighet. Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
6. nov. 2018 - 11:33

Konsulentselskapet Bearingpoint har vurdert 86 virksomheter, elleve av dem offentlige, etter mer enn 250 ulike kriterier og rangert dem etter hvor digitalt modne de er sett fra kundenes eller brukernes perspektiv.

Del

Kommentarsystemet er deaktivert

Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.