Mobil

Djuice går bort fra ungdomsmarkedet

Djuice har mistet 150.000 kunder på to år. Nå slipper selskapet tenåringene, satser på de unge voksne og går til angrep på lavprisaktørene.

<p>&ndash; Skal vi lykkes i et nytt marked, er det avgj&oslash;rende at vi ligger i toppsjiktet p&aring; priser, sier Djuice-sjef Kjetil Angell Kjerstad.</p>

– Skal vi lykkes i et nytt marked, er det avgjørende at vi ligger i toppsjiktet på priser, sier Djuice-sjef Kjetil Angell Kjerstad.

Varog KervarecVarog Kervarec– Fagredaktør
7. okt. 2009 - 00:00
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Hvordan lage en stillingsannonse på Tekjobb?
Les mer
Hvordan lage en stillingsannonse på Tekjobb?
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra