MOBIL

Fikk 110-nødsentralkontrakt på 234 millioner kroner

Når folk ringer 110, nødnummeret for brann, vil operatørene motta samtalen og håndtere «oppdraget» via et system fra Sandefjordselskapet Locus.

Når operatørene på 110-nødsentralen mottar innkommende anrop, skal det nå skje i et system levert av Locus Solutions.
Når operatørene på 110-nødsentralen mottar innkommende anrop, skal det nå skje i et system levert av Locus Solutions. Foto: Bjørn H. Stuedal/Locus
Gi bort artikkelen
Kommenter
Håvard FossenHåvard FossenJournalist
30. apr. 2021 - 08:04
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Tekjobb
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra