fjordkraft

Fjordkraft-appen har fått 140.000 brukere: – Mobiltjenestene kan gi hyppigere bruk

– Jobben fremover er å finne tjenester som kundene er interessert i mer enn én gang i måneden, sier Elisabeth Norberg, som leder arbeidet med appen.

Fjordkraft startet mobil som forretningsområde som en fordel for strømkundene sine i 2017.
Fjordkraft startet mobil som forretningsområde som en fordel for strømkundene sine i 2017. Foto: Fjordkraft Holding ASA
Heidi SævoldHeidi Sævold– Journalist
12. okt. 2020 - 05:00
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra