Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Nyheter
Meninger
Tjenester
Info og kontakt
Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Logg inn
Abonner
Bredbånd
Fornøyde kunder kan være verdt milliarder
Norsk bredbåndsbransje har likegyldige eller misfornøyde kunder, sier Norsk kundebarometer.
Daglig leder Pål Silseth i Norsk kundebarometer mener norske bredbåndstilbydere har mye å hente på mer fornøyde kunder.
Foto: BI
Gi bort artikkelen
Kommenter
Ida Oftebro
– Redaktør for Digi.no og Inside Telecom
20. nov. 2018 - 08:48
Bredbånd
telekom
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Hvordan er det for en nyutdannet å starte i en stor teknologibedrift?
Les mer
Ny i dag
Dataingeniør
Leder for teknologi
Rådgiver Microsoft 365
Seksjonsleder IKT
Data Engineer
En tjeneste fra