Fortsatt et milliardsluk
Sjansene for at den skandinaviske 3G-operatøren 3 vil benytte seg av sin norske lisens blir stadig mindre. 3 Skandinavia fikk riktignok et driftsresultat på 44 millioner svenske kroner i pluss i siste kvartal, men i samme periode måtte minoritetseieren Investor AB skyte in 180 millioner i selskapet.

Kommentarer
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.


