Bredbånd

Fortsatt feil på Telenor-tjenester. Kundene slipper å betale full pris

Kundene får ikke automatisk redusert regning, men må kreve det selv i et skjema.

– Kan ikke starte avspilling, er beskjeden kundene får når de forsøker å åpne et program i T-We-tjenesten.
– Kan ikke starte avspilling, er beskjeden kundene får når de forsøker å åpne et program i T-We-tjenesten.
Håvard FossenHåvard Fossen– Journalist
8. sep. 2021 - 20:41
Kommentarer
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.
Se flere jobber
Fra usikker student til ombruksrådgiver i bærekraftig byggebransje!
Les mer
Fra usikker student til ombruksrådgiver i bærekraftig byggebransje!
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra