Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Nyheter
Meninger
Tjenester
Info og kontakt
Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Logg inn
Abonner
Bredbånd
Fortsatt feil på Telenor-tjenester. Kundene slipper å betale full pris
Kundene får ikke automatisk redusert regning, men må kreve det selv i et skjema.
– Kan ikke starte avspilling, er beskjeden kundene får når de forsøker å åpne et program i T-We-tjenesten.
Gi bort artikkelen
Kommenter
Håvard Fossen
– Journalist
8. sep. 2021 - 20:41
Bredbånd
telekom
Gi bort artikkelen
Kommentarer
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.
Se flere jobber
Fra usikker student til ombruksrådgiver i bærekraftig byggebransje!
Les mer
Utvikler operativ støtteteknologi
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra