Informasjonssjef i Telenor Business Solutions, Eirik Øiestad, har knapt noe svar å gi når digi.no spør om hva som egentlig skjedde da kabelen blant annet Telenor bruker til Internett-forbindelsen mellom Europa og USA. Det er en underleverandør av Telenor som har ansvaret for denne kabelen.
Les også
Artikkelen fortsetter etter annonsen![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1137,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
annonsørinnhold
![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1137,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
Nye PC-er visker ut forskjellene mellom fysiske og virtuelle møter
Øiestad har heller ikke noe svar på hvorfor et brudd på en enkel kabel skal gi så store følger for brukerne, for Telenor har redundante løsninger. Hvorfor disse ikke fungerte bedre er blant de tingene Telenor vil søke svar på i dagene som kommer.