Gallups Internett data
Gallups InterBuss for personmarkedet
- Landsrepresentativt utvalg på 1.000 privatpersoner over 13 år.
- Gjennomføring hvert kvartal (Feb, Mai, Aug og Nov).
- Måler blant annet tilgang, bruk, kjøpsplaner, årsaker til bruk, kjennskap og bruk av ulike tjenester/leverandører samt kjøp av varer og tjenester.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Sopra Steria om sikkerhetssertifisering: – Det holder oss skjerpet – både internt og eksternt
Kontinuerlig tracking fra Forbruker & Media
- Landsrepresentativt utvalg på 30.000 privatpersoner over 13 år p.r. år.
- Kontinuerlig tracking av tilgang og bruk.
- Måling av norske aviser som er lagt ut på nettet og rene elektroniske medier.
Gallups InterBusiness for næringsmarkedet
- En kvartalsvis undersøkelse blant 600 bedriftsledere/økonomiansvarlige.
- Temaene er PC, E-post, Internett og Intranett.
- Måler blant annet tilgang, bruk, investeringer samt kjøp av varer og tjenester.
1% svarer til 36.213 personer 13 år eller eldre.