Gamification

Gamification i søknadsprosessen: Kvinneandelen opp og gjennomsnittsalderen ned

40 prosent kvinnelige nyansatte kom som en overraskelse.

Elizabeth Ngo og Øyvind Brynildsvoll Svendsen er nyansatte i Evry. Begge er utviklere og jobber med fornyelse av banksystemet Evry driver for bankene.
Elizabeth Ngo og Øyvind Brynildsvoll Svendsen er nyansatte i Evry. Begge er utviklere og jobber med fornyelse av banksystemet Evry driver for bankene. (Foto: Kjersti Flugstad Eriksen)
EKSTRA

40 prosent kvinnelige nyansatte kom som en overraskelse.

Evry har erfart at de får flere søkere, bruker mye mindre tid og færre ressurser på å rekruttere når de bruker «gamification» i søknadsprosessen.

månedlig

Kr 235
Kr 59 per uke
Kjøp
Én måned gratis
Ubegrenset tilgang til tu.no og digi.no | Historisk arkiv: Teknisk Ukeblad fra 1854 til i dag | Rabatt på konferanser
 

Betal med Visa, MasterCard eller PayPal. Ved årlig periodisering tilbys også bedriftsfaktura.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på ekstra@tu.no
Til toppen