Godt kvartal for SuperOffice

Norske SuperOffice fortsetter å vokse på salg av salgsstøtte-systemer.

Det norske programvareselskapet SuperOffice er i store deler av Norge synnonymt med CRM (Customer Relationship Management). Selskapet har en omfattende kundeliste i hjemmemarkedet, og har også vokst seg relativt store internasjonalt.

Nå har selskapet lagt frem tallene for årets tredje kvartal, og de viser en vekst på 17 prosent sammenlignet med samme kvartal i fjor.

Omsetningen endte på 72 millioner, mot 61,6 millioner for et år siden. Av dette utgjorde inntekter fra lisenssalg 59,2 millioner kroner.

Resultatet før skatt endte på 19,2 millioner kroner, en fremgang på 33,8 prosent fra 14,3 millioner i tredjekvartal i 2006.

Etter at tre fjerdedeler av året er unnagjort, har Superoffice oppnådd en omsetning på 223,8 millioner kroner.

Her kan du se selskapets egen webcast av kvartalspresentasjonen.

Til toppen